۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۲

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان شناسایی شدند

 ۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در سمنان شناسایی شدند

سمنان- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در شبانه روز گذشته ۳۳۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی شهرستان‌های تابعه دانشگاه شناسایی شدند.

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۲۲۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا به صورت سرپایی در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شدند، ابراز کرد: در ۷۲ ساعت گذشته ۱۱۳ بیمار جدید مبتلا به کووید -۱۹ در بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.

وی با بیان اینکه در واقع در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۳ بیمار کرونایی در شهرستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی سمنان شناسایی شده‌اند، افزود: این امر نشان می‌دهد که همچنان باید نگران شیوع گسترده بیماری باشیم.

تسریع در روند واکسیناسیون

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه همچنان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا قرار داریم لذا از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده علائم، به مراکز بهداشتی منتخب و با کلینیک‌های تنفسی مراجعه و توسط پزشک معاینه شوند، افزود: در بیماری کرونا تشخیص به موقع و آغاز درمان امری حیاتی است.

دانایی با بیان اینکه رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی لازم است، تاکید کرد: همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی، دقت در اعمال محدودیت‌ها و همراهی مردم، عدم تجمع و سفر، بیرون نیامدن از خانه جز به هنگام اضطرار و… در زمره تأکیدات ما به مردم است.

وی با اشاره به همراه سپاه با دانشگاه علوم پزشکی سمنان در زمینه ترویج و تسریع واکسیناسیون، گفت: روند واکسیناسیون کووید -۱۹ همچنان ادامه داشته و تاکنون ۱۳۷ هزار نفر در مجموعه تحت پوشش دانشگاه واکسینه شده‌اند.

کد خبر 5286128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha